HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

Tavaly nyári forma és a mostani helyzet... (képek)

2010.03.13. 09:00 gudrun

Sokkal tanulságosabb az edzésről, kajálásról írni (de főleg olvasni) ha képekben adok némi támpontot hogy tavaly pl honnan indultam, mit értem el és mi a mostani helyzet (ahonnan megintcsak szeretnék valahová eljutni). Előljáróban annyit, hogy életem nagy részében eddig eléggé sportmentes életet éltem, így komoly erőfeszítés kellett bármilyen eredményhez.

Tehát az első kép, 2009 februárban készült. Akkor kezdtem edzeni. Izom nem volt túl sok rajtam, úgyhogy azt mindenképpen fejleszteni kellett. Ugyanakkor hízni sem akartam, ezért a kajára is oda kellett figyelnem. Utóbbit szigorúbban mondjuk csak április végétől csináltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

Második kép, 2009 június. Azért ez már jobb. Itt sem vagyok nagyon izmos, de nem is az volt a célom, hanem az hogy valamennyit izmosodjak, zsírból pedig adjak le. 4 hónap alatt ennyit tudtam elérni "natúr" módon.

 

 

 

 

 

 

Harmadik kép, 2009 augusztus. Júniushoz képest nincs nagy változás. Valamennyit vastagodtam, mivel ekkor többet ettem...

 

 

 

 

 

 

Negyedik kép, 2010 március eleje. Elég nagy a visszafejlődés... Nem edzettem majdnem fél évig és a kajálásom sem volt rendben. Meg is lett az eredménye. Szerencsére a tavalyi indulóállapotnál valamivel jobb a helyzet. A cél pedig az lenne hogy hozzam a tavaly nyári formát...

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr681835708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása