HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

SZÁLKÁSÍTÁS- Táplálékkiegészítők (Gunilla)

2010.04.26. 07:00 gunilla

Április 26.: Elérkezett hát a nagy nap... Tavaly is ezen a napon kezdtem, hát kezdem idén is ezen a napon. :) És bár eddig is igyekeztem betartani pl. a napi 4-5 étkezést, és sportoltam is, de az elmúlt 3 hónap sokkal inkább szólt arról, hogy visszaszedjem a több hónap kihagyás után elvesztett izomzatom, mint arról, hogy fogyjak... (Persze bevallom, titkon reméltem, fogyni fogok attól, hogy visszatértem a sportra, de eleinte - az izom növekedése miatt- csak stagnáltam, sőt időnként még nőtt is a súlyom...) Valljuk be, ez azért elég kiborító tud lenni, ha az ember ennyit kínozza magát a konditeremben... A másik tanulsága az elmúlt egy hónapnak: ha az embernek 2 héten keresztül vendégei vannak, bizony  simán haza tudja vágni akár 1 hónap munkáját (én legalábbis a március végére elért 56,6-ról visszaszaladtam 58ra -ez kb 1-2 hete volt)

Na, ez az, ami mától nincs. A szálkásító sportolók nagyon idegesítőek tudnak ám lenni, saját tapasztalatból mondom,de nem véletlenül. Ugyanis a szálkásítás bizony kemény meló. Korán kelés, evés 8kor, fél 11kor, 13kor, stb... Edzés, vállnap, lábnap, egy óra kardió, zöldség, csirkemell, fehérje, stbstb., és borul minden, ha ezek nincsenek. Szóval csak azt tudom mondani, kemény. És szigorú. És nincsnek kihágások. Egy híres magyar testépítő szavaival élve a jutalomnapok, jutalomfalatok és dugi nassolások csak a gyengéknek valók. Egy eltökélt szálkásító ilyet nem ismer. Mert a kihágások sajnos bizony hamar meglátszanak... :(

De van több jó oldala is azért, hiszen emberek milliói vágnak bele mégis szezonról szezonra. Ahogy én is. :) Az egyik: a látványos eredmény végtelen önbizalmat ad :) Egy másik: a napi 5szöri eszegetés jó buli ám, és ha az nagyrészt zöldség valami fehérjével kiegészítve, mégcsak nem is kell, hogy olyan kis adag legyen... :) A harmadik: leírhatatlan az a végtelen öröm, amikor az ember eldicsekedhet az eredményeivel a sok éhező, koplaló dagadt fogyókúrázónak, (és az összes olyan elmélet kitalálójának és terjesztőjének, akik az 1200 vagy annál kevesebb kalóriás idióta elméleteikkel szerencsétlenkednek, hosszú távon eredménytelenül), és örömmel nyugtázza, hogy ez működik, és nem a koplalás... ;P

De nem akarok túlzottan kioktató hangvételben írni, csak rávilágítani akartam ismét arra, hogy a fogyás 3 legfontosabb tényezője: a gyors emésztés, a megfelelő mennyiségű izomzat, és a MINIMÁLIS! kalóriadeficit. (Én tavaly kb 1700-1800 kcalt osztottam el 5 részre egy nap, ez teljesen tartható) De azt el kell mondanom, hogy a "diéta" és a sok kardió és sulyzós edzés mellett, idén is be fogom vetni azt a tablettát, amit tavaly is szedtem: A Biotech Thermo-Drine Complexet és természetesen a folyékony L-karnitint edzések előtt, ezek nagyon sokat segítettek, pont a gyenge pontjait támogatják meg az embernek, tehát nincsenek falási rohamok, erőtlenség, álmosság, alacsony energiaszint, felesleges víz visszatartása, van viszont felpörgetett zsírégetés és anyagcsere anélkül, hogy az ember hashajtózna, vagy bármi hasonló baromságot csinálna... Szóval nekem nagyon bevált. (Persze hozzá kell ám tenni, sportolni kell, kajára oda kell figyelni, de ez a kombináció valóban csodákra képes.) Én kb 4 hónapig szedtem, május-augusztusig. (Tehát amikor igazán fontos volt, hogy tényleg ne legyenek zsírpárnácskák sehol..)

Ezenkívül ki szeretném még bővíteni a táplálékkiegészítők listáját az algakapszulával, ugyanis egyre több jót hallok a hatásáról, többekközött méregtelenítés, pajzsmirigy alulműködés megszűnése, öregedés lassítása, haj és bőr szebbé válása és például még az emésztőrendszer tisztán tartása is (az emberek nagy része nem is tudja, ez milyen fontos!!! Pedig enélkül szedhet az ember bármit, csinálhat bármit, a tápanyagok nem fognak felszívódni, ami mint tudjuk, alultápláltsághoz, azaz falási rohamokhoz, azaz elhízáshoz vezet...)

Még ezt nem vettem meg, de szívesen olvasnék egy-két véleményt ezzel kapcsolatban, ha valaki szedi :)

Tehát hajrá mindannyiunknak, akik szálkásítanak!!! Kitartás, önuralom!!!!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr981951370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása