HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

Ezt nézd meg!!! Ekkora a különbség egységnyi zsír és izom között...

2010.03.15. 23:39 gunilla

Ennek közlésével nem bírtam várni... Elég undorító a kép, de mindenképp tanulságos. Ugyanis minkét undormány grammra pontosan 2,3 kg!!! Ezekután remélem senkit nem kell már meggyőznöm arról, hogy SPORT, SPORT, SPORT!!!!!!!

Igazából azután kezdtem el keresgélni a neten valami ilyesmi kép után, amin látható, hogy mekkora a különbség egységnyi zsír és egységnyi izom között, miután elszontyolodva méregettem magam, és azt tapasztaltam, hogy iszonyatos edzések után is csak lassan megyeget lefele a súlyom, pedig a fenébe is, én úgy érzem, már jobban nézek ki, és igenis feszesebb vagyok, mint mikor elkezdtem... Hát, íme a magyarázat... :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr901842813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SUNflower 2010.03.18. 23:57:32

Wow! Ez igen! Nagyon érdekes és tanulságos ez a kép.... valóban nem mindegy.
süti beállítások módosítása