HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

1,5 hét, -1kg, minden a tervek szerint halad... :) (Gunilla beszámolója)

2010.03.13. 20:27 gunilla

Hát, elérkezett a mérés napja... Az eredmény nem volt se több, se kevesebb, mint ahogy terveztem, 57,5 kg vagyok most. A legutóbbi mérésem óta 1-1,5 kg lement. (Ez kb másfél-két hete volt.) Ezután tehát osztottam-szoroztam, április végéig (a szigorítás elkezdéséig) 6 hetem van hátra, hogy leadjak 3,5 kg-t. Ez durván heti fél kiló. Ennél gyorsabb fogyás nem is egészséges, max a nagyon nagy súlyfelesleggel rendelkezők tudnak ennél gyorsabban fogyni. (Persze ésszerűtlen keretek között bárki hipphopp leadhat 10 kg-t, de az utána felkúszó 20 kg-ra már nem gondolnak a kedves-lelkes fogyózók...)

Tehát ha minden jól megy, 54 kg-ról indítom majd a szálkásítást április végén.

De nézzük az elmúlt hét eseményeit, röviden összegezve:

Vasárnap: edzés- délután- 3x10 hasizom saját súllyal, lábfelhúzással, +50 perc ellipszis, 5 perc kocogás levezetésnek  kaja- szokásos natúr műzli, 0,5ös tej; ebéd, vacsi: zöldség, csirkemell, plusz a szintén szokásos edzés utáni alma, plusz bevallom, egy tejeskávé tecsúszott edzés után...

Hétfő: edzés- 2x2x15 hiperhajlítás (padon, hátemelgetés), 2x20 hasizom, fél óra brutálbiciklizés spinningbiciklin, váltogatva az ülve és állva tekerést + 20 perc ellipszis kaja: müzli; mungóbab püré, paradicsomsaláta, napraforgómaggal; alma; este: kajálás az anarchista ingyenkonyhán :D- de csak zöldséget ettem, meg egy kis avokádókrémet, meg egy almát :D

Kedd: betegnap, pihenés :( kaja: tegnap estéről lenyúlt (4 napja lejárt) joghurt, müzlivel, fahéjjal, steviával; ebédre a maradék (otthon amugy ismeretlen) mungóbabpép maradékát ettem meg, szintén tegnapról lopott pritaminpaprikával és brokkolival. Jajj, meg ettem egy kis tejberizst, meg egy grapefruitot (mentségemre szóljon, h egyik sem volt nagy adag) ; este egy kis joghurtot ettem fahéjjal, steviával, magvakkal, gyümikkel.

Szerda: edzés- 1 óra futás 8,8 km/h-s sebességgel kaja: müzli, grapefruit, narancs, saláta, kicsi pyttipanna:(, banán, alma, "sajttorta", este még egy alma (ez már 5 részre osztva volt) ESTÉRE NAGYON SZARUL LETTEM, ekkor írtam a megfázós bejegyzésemet

Csütörtök: ismét pihenőnap. Almával, meg egy banánnal kezdtem 10 körül, amikor felébredtem kábulásomból, majd dél körül megettem a műzlim, kis tejberizst (félreértés ne essék, nem ez az egyetlen kaja, amit el tudunk készíteni, hanem itt ez egy készen kapható,végtelenül olcsó, és finom kaja, ami emiatt mindig van a hűtőben), délután 2 db pritaminpaprika, alma, utána kávé, na az jól feldobta a kedvem, mire ettem még egy almát :). Este megint egy kis pyttipannát ettem (ami amugy, ha valaki nem ismerné, krumpli, hagyma, meg vmi hús, elég parasztos szimpla kaja, de ez a 2. legolcsóbb itt, tehát ez is mindig van itthon, hogy testépítő Gudrununk soha ne éhezzen :D), ja és benyomtam hozzá a maradék pritamint :) És természetellenesen sok vitamint benyomtam még kiegészítésképp.

Péntek: ennek hála, péntek reggelre már kutya bajom nem volt, na, de Gudrun betegedett le rendesen, szegénykém... :( én viszont már mentem edzeni, egy órát ellipsziseztem (az erősítést azthiszem, most mellőzöm még pár napig).  kaja: müzli,tej ; brokkoli-répa-hagyma párolva, csirkemell, törökjoghurtos (olaj és uborkanélküli) kamutzatziki, nagyon finom volt :) ; este: ugyanez plusz a szokásos ezdés utáni alma...

Szombat (ma): edzés: 1 órát lenyomtam ismét a spinningbiciklin, naggyon kemény volt, megint váltogattam az ülve és állvatekerést. Továbbra is állíthatom, hogy ez HATÁSOS. Kb. 2 liter vizet kiizzadtam :D (Amit persze pótoltam utána..:)) De igen, amúgy NAGYON FONTOS AZ IZZADÁS EDZÉS KÖZBEN, nagyon sok méreganyagtól és felesleges sótól szabadít meg. Viszont ugye nem véletlen, hogy 3-3,5 liter tiszta víz kötelező emellett!!!   Kajában hasonló volt a nap, mint tegnap, csak annyi, hogy a zöldségek mellé nem csirkét ettem, hanem délben egy tojást meg egy kis sajtot (17%osat), este pedig szóját. Étkezések között almát és narancsot eszegettem.

Tehát szépen lassan szoktatom magam a napi 5szöri kajára (ez jelenleg napi 4 kajálást jelent, de mivel általában sajnos 9 körül kelünk, még nem tudom 5re felvinni... :( majd áprilistól.

A következő mérést 1 hét múlva tervezem, fotózást majd csak két hét múlva, előbb nemigen van értelme. Addigis belekezdek majd az korábbi "elméletem" kifejtésébe, kezdve majd az édesszájúak megváltójával, a STEVIA-val, valamint az általam fogyasztott "édes" ételek leírásával.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr281837505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása