HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

5 napos osztott edzésterv - mell

2010.04.11. 14:30 gudrun

Már írtam róla hogy talán átváltok osztottabb edzésre több ok miatt is. Egyrészt tavaly bevált, másrészt úgy érzem sokkal jobban meg tudok dolgozni így 1-1 izomcsoportot. Meg szeretem másnap érezni azt a koncentrált izomlázat :D

Úgyhogy el is kezdtem, sorrendben van mell, hát, váll, kar és láb-nap. Ezekhez pedig ad-hoc módon hozzákapcsolom a has, derék, alsó hát és alkar edzését. Meg egy a láb-napon kívüli vádli-edzést is, mert vádlira szerintem nem elég nekem a heti 1 nap.

A "mell-nappal" kezdem a hetet (ami nem feltétlenül naptári hét). Sajnos van vele kapcsolatban egy problémám. Fekvenyomásnál sokszor érzek éles fájdalmat a vállamban, ezért relatíve kis súlyokkal dolgozok (nem mintha nagy súlyokkal dolgoznék úgy általában). Tavaly beszéltem erről egy személyi edzővel, azt mondta hogy szerinte nincs komoly gond, nyugodtan csinálhatom. Én mégis óvatos vagyok, kihagyni viszont semmi esetre sem hagyom ki, annyira alapgyakorlat.

Tehát így néz ki a mell-edzésem (lényegében a mell-váll tricepsz napom mell-része, kicsit kibővítve):

Bemelegítés - könnyű átmozgatás, majd mellgépen (chest-press gép) 30 és 40 kg-mal is 1X10

Fekvenyomás egyenes padon

  • üres rúddal 1X20
  • 50 kg-mal 4X10

Fekvenyomás egykezes súlyzókkal ferdepadon

  • 2 db 20 kg-os súlyzóval 1X10
  • 2 db 22,5 kg-os súlyzóval 1X10
  • 2 db 20 kg-os súlyzóval 2X10

Tárogatás ferdepadon

  • 2 db 12,5 kg-os súlyzóval 4X10

Áthúzás egykezes súlyzóval

  • 20 kg-mal 3X10

Tárogatás kábellel

  • 12,5 kg-mal 3X10

Nyújtás

Sajnos más dolog most nem fért bele, de azért megéreztem, főleg a fekvenyomást egykezes súlyzókkal. Általában csak 20 kg-mal csinálom, az a kis 2,5 kg-os (2X2,5 kg-os) emelés pont elég volt ahhoz hogy kikészítsen, de azért jól esett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr781911840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása