HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

Gunilla 2009 nyári formája (5 kg mínusz a téliből)

2010.02.24. 13:45 gunilla

Íme Gunilla 2009 nyári formája:

próbáltam hasonlót keresni a tavalyi kiindulásról is, de sajnos nem találtam olyat, ami ennyire kifejező (úgyértem, ahol látszik a bőr feszessége és a "sonkák" is)

Az eredményről annyit, hogy persze, ezer meg ezer ilyen alakú lány rohangál az utcán, de az én esetemben (mivel a 6 évi, mindennapos futásokhoz hozzászokott a szervezetem), és a kajaadagokkal meg hajlamos voltam néha kicsit elszállni, mindig ott volt az az utálatos, mozdulni nem akaró 5 kg... Aki hasonló helyzetben van, az tudja, milyen érzés ez... Egészségesen élsz, sportolsz, és a fenébe is, ott van az az idegesítő 5 kg, ami úúúgy ragaszkodik hozzád... Na, nekem ezt az 5 kg-t sikerült leadnom... :)

A módszerről a következő bejegyzésben írok, aztán meg persze belevágok a jelenlegi helyzet elemzésébe, fotók feltöltésébe.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr221786590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gunilla 2010.02.24. 13:46:51

igen, most látom, kellene egy kiindulási kép is a viszonyításhoz... keresek egyet...
süti beállítások módosítása