HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

képek- MOST ÉS TAVALY NYÁRON +7KG... :(

2010.03.09. 17:59 gunilla

MOST- és TAVALY NYÁRON :( + 7 kg

Elnézést mindenkitől, de muszáj volt felraknom a pucér fenekemet, hogy illusztráljam is, amiről jártatom a szám... Úgy gondolom, nem árt, ha lesz mihez hasonlítani a végeredményt, és figyelni, ahogy haladok. :) A kilók ugyanis nem mindig adnak megfelelő képet (szerintem).

Hát, igen... Ezeken a képeken jól látszik, hogy hol a romlás 2009 nyarához képest… Hm.., ennyit tesz, ha az ember elhagyja a sportot, és a sok zöldséget krumplira, rizsre stb-re cseréli… Mentségemre szóljon, hogy önhibámon kívül történt ez az negatív életmódváltás, és sajna fél évig nem volt lehetőségem változtatni... :(

De a cél ugyanez lenne nyárra, vagy valami hasonló. A dagadt ma készült (2010.03.09.), reggeli kb. 58 kg-val, míg a másik amint már korábban írtam, a tavalyi nyári formám, ezen kb 51 kg lehettem reggel. (Ezt tartottam is egész nyáron, minden különösebb kínlódás nélkül.) Tehát a két kép között kb 7 kg különbség lehet... Durva... A normál súlyom 55 körül szokott lenni (rendszeres sporttal, és viszonylag egészséges, de nem túl szigorú kajálással.) Szóval kemény feladat előtt állok. Ráadásul jött egy telefonom Magyarországról, h májusban lenne egy fotózás, valami nyári kollekcióhoz. Hát, örültem is neki, mert célt ad, de kicsit meg is ijedtem, mert szembesültem azzal, hogy kemény meló előtt állok. Szóval forrósodik a helyzet, mivel oda a tavalyi képeim alapján válogattak be.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr541825993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása