HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

3 hét, kihágásokkal, majd újabb szigorításokkal. Haladok. :) (Gunilla)

2010.03.08. 11:24 gunilla

Egy hete, hogy sokkolódtam a nemhogy stagnáló, de NÖVEKEDETT súlyom miatt... (közel 59 volt...) Úgyhogy szabályokat hoztam, amiket akkor ugye le is írtam. Lássuk, hogy mit sikerült megvalósítanom belőlük: február 27-március 3-ig minden nap egy órát kardióztam, plusz hasizmoztam (az edzéssel sosincsenek problémáim, a sport nekem sokszor jobban tud esni, mint egy édesszájúnak egy tábla csoki....Jaa, nem írtam, de fontos megjegyezni, én nem vagyok édesszájú  szerencsére- de erre még visszatérek... :D)

Szóval szerdáig (03.03) minden mintaszerű volt, reggelik: zabpelyhes aszaltgyümis müzli, 0,5ös tejjel (bibibíí, itt ilyen is van :D), ebédek, vacsorák: zöldség, sajt (17%), csirkemell, pangasiusfilé, tojás, szója különböző kombinációi. Ja, meg edzés után fél órával egy alma, amit minden alkalommal úúúúgy kivánok, mint ovisok a gumicukrot vacsora helyett...

Szóval szerda este bűnöztem, mivel az egyik lakótársunknak szülinapja volt, tehát a zöldségem után még megkínáltak tortával (mennyei volt... :( sajnos, de nem ettem sokat), csakhogy utána még vendégségbe is mentem, ahol lecsúszott további két zsírtejes kávé, meg valami félelmetes zsíros palacsintatésztához hasonló izé.. (nem hiszem, hogy a legfitneszebb dolog lehetett...) De szerencsére megálltam, hogy ne bacon-dzsem-vaniliafagyi kombinációjával fogyasszam, bár szerintem kitalálható, hogy nem az önuralmam tartott vissza ennek kipróbálásától... :D:D:D

Aztán este jött az ilyenkor szokásos pánik. Na, gondoltam, itt az ideje, hogy bevessem a csodafügekaktuszpirulákat, amiket egy nyelvi félreértés során véletlenül megrendeltem telefonon. Elméletileg a zsír lebontását hivatottak ellátni. Hát, részemről nem hiszem, hogy ez lenne a megoldás, de ezekután inkább ez, mint valami hashajtó... (Szennázni szoktam, de azt szigorúan csak havonta egyszer, mert az brutális...)

Csütörtök. (03.04.) edzés: 60 perc ellipszisgép délelőtt. Kaja: reggeli- szokásos zabpelyhes müzli (általában egy kis bögrényi, azaz 140 gr körül, de szigorú szakaszban, amikor 5ször eszem, mérem, hogy ne legyen több 80-100 grammnál, mert ilyenkor még rakok bele plusz pár szem diót is, és eleve 1,4es -kis pohár- natur joghurttal eszem). De most még ebben nem vagyok szigorú. Kicsit bűnöztem ma is, reggelinél belekanalaztam a tegnapi torta megmaradt tejszines-gyümis habjába... De inkább ilyenkor legyen a bűn, mint este... Bár a legjobb, ha ilyenkor sincs. Ebéd: sótlan zöldség, kis szója, két tojás. (Funkciókajáknak neveztük el őket, mivel testformálás szempontjából tökéletesek, és a vitaminraktárakat is azonnal feltöltik. Ezenkívül mivel nem nyálképzőek, az ember nem eszi túl magát belőlük. Tehát minden funkciót ellátnak, amire egy testformálónak -szálkásítónak- szüksége van.) Ebéd után becsúszott egy kávé (amúgy világéletemben gyűlöltem, még a szagát is, de ahogy öregszem, úgy látszik, engem is megszállt ez a kocaszokás... Szerencsére csak heti max 3szor. Amúgy a legelszántabb zöldtea-párti vagyok!). Vacsorára pedig zöldség, 2 alma, 1 db tojás, kis sajt. (Plusz belekanalaztam Gudrun tejberizsébe is, a francba, mert nem tudta flmérni, hogy mennyi kell neki, és túl sok lett.) MIÉRT A VACSORÁNÁL SZÁLL EL MINDIG AZ AKARATERŐ???? Hm.. talán mert az van az ember fejében, hogy ez az utolsó kajálás, és na, most még gyorsan, mindent. Pedig ez a leggyilkosabb, az egész napi munkát képes hazavágni. :( Szóval ilyenkor ha ilyen csapdába esnék, a leghatásosabb, ha arra gondolok, hogy milyen jól fog esni majd a reggeli müzli, és ez erőt ad :)

Péntek: edzés- 3x10 hasizom, de most nem géppel, hanem rúdon lógó kis zsákocskákba kapaszkodva, lábemelgetéssel, saját súlyommal. Huhh, azthiszem, soha nem megyek vissza a gépre, ez a tuti. :) Utána pedig 75 perc! futás. nagyon jól esett, úgy éreztem magam, mint fénykoromban! :) Kaja: szokásos reggeli, ebéd- hummusz, a legújabb fehérjebomba-kedvenc, zöldség, pár kanál kuszkusz. vacsi: sajtos rántotta 3 tojásból, plusz szója. (Itt bevallom, a kelleténél többet ettem, én vétkem, én vétkem... :D De az vígasztal, hogy legalább fehérje...)

Szombat: pihenőnap. kajaügyileg minden úgy indult, mint egy női-szálkásító mesében. Korán keltem, kimentem a piacra, vettem 3 csomag rucolát, 2 kg paradicsomot, és egy kiló póréhagymát (azthiszem az a neve, már felejtek basszus...). Ebből aztán valami mennyei salátát ütöttem össze, tettem még hozzá bazsalikomot, meg egy kis napraforgomagot (állítólag rengeteg E-vitamin van benne, és gátolja az öregedést. A fene akar ráncosodni, akkor meg miért ne menjen bele ez is? :P ) Szóval ezt ettem 3 óránként, meg szójából készült hummuszt- margarin helyett (nagyrészt) natúr joghurttal készítettük, így megmaradt a fitnesz jellege. (Kajákról majd egy következő bejegyzésben ír valamlyikünk bővebben. rengeteg felfedezettünk vn, amikre végtelenül büszkék vagyunk :D)

Szóval minden csodásan ment egészen az esti csajos filmnézős pontig... Hm... mondjuk még az sem volt rossz, brokkolikrémlevest ettünk, meg fokhagymás tejfölös gombácskákat, mennyei volt. Még a mértéket is tudtam tartani, 5. étkezésnek tökéletesnek bizonyult. Volna. ha utána nem készítettek volna még pattogatott kukoricát... :( Megettem belőle vagy 150 grammot, ami mint tudjuk 6-700 kcal között mozog.... na, ezután jött a hét legnagyobb rohama, ismét bevetettem 3db fügekaktusz tablettát, de még így sem tudtam elaludni. Gyűlöltem magam, amiért ilyen szarokkal hazavágom minden munkám... :( és ilyen kis szaros tablettákra meg nem lehet támaszkodni, úgyhogy újabb szbályokat fogadtam meg. Mivel nincs önuralmam, jobb nem elkezdeni az ilyen dolgokat, mert abbahagyni nem tudom. (Amugy leginkább a sótartalom miatt voltam kiakadva, de szerencsére ezen túl vagyok már a tegnapi edzéssel... Talán.)

Vasárnap: ismét mintaszerű. Egy óra ellipszis. na de majd még írok! Amugy úgy érzem a bűneim ellenére is (a sok sport miatt)  azért mégiscsak beindult a fogyásom :) és ez jó.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr771818535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása