HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

Hát edzése (5 napos osztott edzésterv 2.)

2010.04.15. 23:00 gudrun

Mell utáni napon hátra szoktam edzeni. Szeretem benne hogy itt a számomra "legfőbb" gyakorlatnál (húzódzkodás) sokkal ritkábban kell várakozni mint pl a fekvenyomó-padnál. Meg talán relatíve jobb is vagyok ebben. 2 dolog azért itt is hátráltat. Egyik hogy a szélesen hűzódzkodásnál sajnos szintén nem érzem tökéletesnek a vállamat. Ezért inkább szűken csinálom. Jobb az óvatosság... A másik csak egy egyszeri dolog volt (ma). Tegnap volt egy biciklis balesetem, amiben lehorzsoltam a könyököm. Nem a legjobb a biciklim és elakadt a lánc, épp amikor felállva gyorsítottam volna. Ettől lecsúszott a lábam a pedálról és borultam egy nagyot. Ahhoz képest hogy aszfalton mentem és volt sebességem is, csak a könyökömön lett egy seb (meg egy kicsi a combomon és kiszakadt a nadrágom is). Kényelmetlen volt kicsit így edzeni (könyökre szinte mindig szükség van :( ), dehát nem szabad hagyni hogy ilyen pitiáner dolgok akadályozzanak :)

Tehát a "hát- program":

5 perc evezőpadon - bemelegítés

Mellhez húzás széles fogással (még ezt is a bemelegítéshez sorolom, inkább itt kezdem adagolni a súlyokat és nem rögtön teljes testsúllyal húzódzkodok)

  • 40 kg - 1X10
  • 50 kg - 1X10

Keskeny fogású húzódzkodás

  • saját testsúllyal (72? kg) 4X10

Egykezes döntött törzsű evezés

  • 20 kg-mal 4X10

Mellhez húzás széles fogással

  • 60 kg-mal 3X10

Kábeles evezés

  • 50 kg-mal 3X10

Egykezes kábeles evezés

  • 15 kg-mal 4X10

Hiperhajlítás

  • 10 kg-mal 4X10

Utána kis nyújtás, bár a hát sem az amit tökéletesen le tudok nyújtani. Egyébként fura hogy hát-edzés után kevésbé szokott izomlázam lenni mint a többi izomcsoportnál. Pedig igyekszem eléggé megdolgozni...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr661916431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása