HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

Megfázás... Dilemma- edzeni, nem edzeni? (Gunilla)

2010.03.11. 20:16 gunilla

2010. 03. 11. csütörtök

Az étkezésem a héten egészen jó volt, többnyire zöldségeket ettem, több adagra beosztva, de mivel az ember olykor kíván némi ízt is, azt a szabályt hoztam, hogy lehet néha pl egy kis tejberizst is enni, de csak nagyon minimálisat, és mellette nagyrészt zöldséget, gyümölcsöt kell ennem. Így nem is olyan rossz... De ez csak ritka kihágás, amúgy én teljesen jó barátságban vagyok a zöldségekkel, főleg, hogy végtelenül szimpatikus tulajdonságuk a magas vitamin tartalom, és alacsony kalóriatartalom... :) A zöldségeknél tökéletesebb funciókaját elképzelni sem lehet :) Ami viszont elkeserít, hogy azthiszem, hétfőn kissé megerőltettem magam a konditeremben, ugyanis a függő lábemeléses hasizomgyakorlat mellett bevezettem az ún. hiperhajlítást, némi súllyal, ami azt jelenti, h egy speciális padon hátul beakasztom a lábam, és egy súlyt magamhoz ölelve hajolgatok hátrafelé, merőlegesből függőleges helyzetbe. (Nagyon komoly,  mellesleg, ezt a két gyakorlatot nagyon ajánlom, néhány alkalom után már érezhető a "kontúrosodás" :) ) Na, de utána végtelen lelkesedéssel még fél órát edzettem egy spinning biciklin, de úgy, ahogy eddig még soha, ugyanis rájöttem, hogy eddig rossz helyen kapaszkodtam, és emiatt nem tudtam elég gyorsan tekerni, és így a biciklizéseim mindig elég langyira sikerültek... DE MOST! Mint az állat úgy tudtam tekerni, sőt, kb 3-4 percenként fel is álltam, és úgy tekertem. Hát, azthiszem, ha valami, akkor ez versenyez a 40 perces intervall futásaimmal... Nagyon tudom ajánlani, de speckó spinning bicikli kell hozzá. (Felépítésre tök hasonló, mint egy versenybicikli.) Na, de ez sem volt elég, utána még 20 percet ellipsziseztem, és levezetésképpen 5 percet kocogtam... (Mivel alapvető elvem, h heti 5-6szor egy órát kardiózok. Úgy érzem, ennyi kell nekem, mégha ennek ára is van...)

Kellett nekem... Ugyanis másnapra ledöntött az izomláz-megfázás kombinációja, ami egy elszánt sportmániás egyénnek talán a legnagyobb bosszúság... Mármint bármilyen betegség, fájdalom... Így tehát kedden itthon kellett punnyadnom, majd bele haltam, de reménykedve, h kipihentem magam, szerdán már megint edzettem, méghozzá egy órát futottam 8.8 km/h-s sebességgel. Jajj, nagyon jólesett, nade utána... Mint akit agyonvertek... Úgyhogy ma is itthon kellett nyamvadnom, és bár mostanra enyhültek a tünetek, komolyan fontolgatom, hogy holnap is itthon kéne maradnom, a fenébe... De nem tudom... Lehet, h nem fogom kibírni, és egy laza kis ellipszisezésre benézek majd a konditerembe... nade cserébe ma rengeteg gyümölcsöt, zöldséget ettem, hogy legalább a kajába ne szálljak el, (bár szerencsére egyre kevesebbszer fordul ilyen elő), na meg h feltöltsem a vitaminraktáraimat.

Igen, összefoglalva tehát talán az ilyen helyzetek arra "jók", hogy az ember még több zöldséget és gyümölcsöt magába tömjön (de hülyén néz ki ez a szó leírva). Én is ezt tettem. Megfordult még a fejemben az is, h most kéne beiktatnom a tavaszkezdő méregtelenítő napokat, azokon úgysem lehet edzeni... Na, hát, esetleg holnap teszek ezügyben valamit. :)

Amúgy jó rég óta nem mertem mérlegre állni... Egyszerűen valahogy nem hiányzik a sokk, ami mindig ér, de ez így is van jól, egyszerűen nem lehet úgy haladni, ha az ember minden nap csekkolja magát... Sokkal hatékonyabb, ha egyszerűen csak betartom a szabályokat, és heti egyszer mérek. Ha holnap edzek, akkor mondjuk szombat reggel lesz esedékes a mérés... Izgulok...De érzek némi változást, szóval bízok a legjobbakban :)

Nem szabad elfelejtenem, hogy 2 hónapom van 5-6 kg leadására...

Nade ennyit az elmúlt napokról, a következő posztban azthiszem ideje leínom, miféle "módszer" is az enyém. :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr251832352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása