HTML

kisNorbi és kisRéka

Sportolásról, táplálkozásról szabadon

Friss topikok

Linkblog

Betegség, kihagyás és újra edzés (Gudrun)

2010.03.29. 23:03 gudrun

Régen jelentkeztem és sajnos ezalatt nem is tudtam sokat edzeni. Az ok: külföldi utazás és betegség. Utóbbinál ott is volt a dilemma: félig egészségesen (félig betegen) edzzek vagy ne? Szerettem volna, mert szarul éreztem magam a tétlenségtől, de lehet hogy csak elhúztam volna a betegséget, így végül hagytam az egészet a teljes felépülésig... Amúgy valami influenzaszerűség volt ami 2 napra teljesen, edzésügyileg meg 1 hétre kidöntött...

Szerencsére most már egészséges vagyok és múlt héten már tudtam is 3-szor edzeni. Az eddigiekhez képest nem emeltem a súlyokat, sőt elsőre még a szokásosnál kevésbé erőltettem magam. Változtattam viszont a vádliedzésen. Sajnos a vádlim a(z egyik) gyengém, ezért ott jobban meg kell erőltetnem magam. Ezért kiegészítettem egy álló vádligyakorlattal is az edzéstervet. Ezt egy lábon, először 20 kg-os, aztán 12,5 kg-os kézisúlyzóval majd súly nélkül végeztem, 15-ös ismétlésszámmal és elég rövid pihenőkkel (gyakorlatilag a súlyzó cseréje meg a másik lábbal edzés volt a pihenő). Utána pedig jött a megszokott ülő vádligép (ezúttal 50 kg súllyal), szintén 15-ös ismétlésszámmal és rövid pihenőkkel. Hát ezt alig bírtam, és másnap (ma) éreztem is az izomlázat... Amúgy a vádlitémába jobban bele akarom ásni majd magam és töbett és többféleképpen kísérletezve fogok rá edzeni, remélem előbb-utóbb lesz eredménye.

Egyébként most hogy újrakezdtem az kondizást (bár ez most csak 1,5 hét kihagyás volt), úgy érzem hogy változtatnék az edzéstervemen. Valószínűleg vissza fogok állni a bontottabb edzésre (heti 5 nap: mell, hát, láb, váll, kar). Tavaly eléggé megszerettem és talán hatékonyabb is. És hamarosan el akarom kezdeni a kardiózást is. Lehet hogy ezt a tömegnövelést nem erőltetem tovább (ugyanakkor a fogyást is megpróbálom elkerülni), meglátom majd. Ja, amúgy a betegség és kihagyás alatt nem változott a súlyom. Nem tudom hogy ennek örüljek-e vagy sem (?).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisnorbikisreka.blog.hu/api/trackback/id/tr971879527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása